Teemme laaja-alaisesti visuaalista viestintää, mutta päätuotteemme on graafinen suunnittelu. Graafinen suunnittelu on tavoitteellista, luovaa ongelmanratkaisua ja näkyvää toteutusta eri medioihin.
Suunnittelukohteen laajuus ja formaatti voivat vaihdella suurista yritysilme- tai konseptikokonaisuuksista yksittäisiin toteutuksiin, kuten mainoksiin tai esitteisiin. Jokainen suunnittelutyö on yksilöllinen ja asiakkaalle räätälöity.
Yleisimpiä töitämme:
- Luova suunnittelu ja konseptointi
- Brändityö
- Visuaalinen ilme yritykselle tai hankkeelle
- Esitteen, asiakirjojen ja mainosten suunnittelu
- Kampanjailmeen suunnittelu
- Kuvitus
- Infografiikan suunnittelu
- Julkaisun suunnittelu ja taitto
- Markkinointiviestinnän ideointi asiakkaan kanssa
Jos sinulla on jokin viestinnällinen pulma, johon tarvitset ratkaisua, ota rohkeasti yhteyttä, niin mietitään yhdessä miten voisin auttaa. Kartoituspalaveri on ilmainen! Ota yhteys
Katso uusimmat kuulumisemme ja työnäytteemme instagramista @lappidesign
Graafinen suunnittelija auttaa yritystäsi tai hankettasi menestymään
Miksi palkata graafinen suunnittelija suunnittelemaan yritykselle visuaalinen ilme, logo, tai nettisivut, kun sen voi tehdä joten kuten itsekin? Taiteellista silmää löytyy monilta, ja ohjelmat kehittyvät yhä helpommaksi käyttää, joten monet päätyvät tekemään visuaalista viestintää tee-se-itse -periaatteella. Ammattilaisen käyttö voi tuntua kalliilta tai siihen voi olla kynnystä muusta syystä.
On kuitenkin hyvä muistaa, että taitavan ammattilaisen käyttö ei ole kulu, vaan sijoitus, joka auttaa menestymään. Kokenut ammattilainen omaa valtavasti koulutuksen ja työkokemuksen tuomaa tietotaitoa visuaalisesta viestinnästä, muotoilusta kuin markkinoinnistakin. Hän osaa nähdä mikä on oleellista ja mihin kannattaa keskittyä, sekä huomioida mm. eri medioiden tekniset vaatimukset, näkyvyyden lait, käytettävyyden, kustannustehokkuuden ja viestinnällisen vaikuttavuuden paljon paremmin kuin noviisi. Ja mikä tärkeintä, ammattilainen osaa suunnitella kohderyhmää puhuttelevaa, aikaa kestävää sisältöä. Näin vältetään turhaa työtä ja tehdään vain oleelliset asiat, mutta tehdään ne hyvin. Tämä tuo säästöjä ja moninkertaista tuottoa pitkällä aikavälillä.
Aloitetaan yhdessä menestysbrändisi tarina! Ota yhteys