Suunnittelimme ja toteutimme laajenevalle Vaara -konsernille kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen. Brändiuudistus käsitti sekä syvällisempää viestinnän ja brändin strategiatason suunnittelua, että konkreettisen graafisten materiaalien toteutuksen. Lopputuloksena laadittiin selkeät ohjeet siitä, mitä ja miten viestitään.
Brändiopas on työkalu tulevaan viestintään. Brändiuudistus vaatii oikeanlaiset valokuvat. Kuvaukset suunnitellaan tarkasti, jotta lopputulos on halutunlainen. Kuva Vaaran brändiuudistuksesta, kuvaajana Riku-Matti Jurmu, suunnittelu ja ohjaus Tytti Mäenpää. Brändiuudistuksen yhteydessä uusittiin tietysti käyntikortit, lomakkeisto ja esitteet. Brändiuudistus Vaara konsernille. Brändiuudistus ja graafiset ohjeet Vaara konsernille.